Nemohu si schránku vybírat, jste schopni mi toto zajistit a vždy mě informovat o nové poště?

Váš nový trvalý pobyt.

Nemohu si schránku vybírat, jste schopni mi toto zajistit a vždy mě informovat o nové poště?

22. 4. 2014 Otázky a odpovědi Správa došlé pošty 0

Za měsíční poplatek, Vám poskytneme službu správy došlé pošty.
1) Obálky označíme datumovým razítkem o příchodu pošty.
2) Naskenujeme Vaší došlou poštu a pošleme avizo na Váš e-mail a SMS.
3) Ihned získáte informaci o došlé poště.
4) Vaši poštu Vám v den oznámení vložíme do Vaší schránky.

5) Vyzvednout si Vaši poštu můžete kdykoliv.

Jak za službu účtujeme:
Službu objednáte(telefonem, e-mailem) a my Vám vyfakturujeme částku za objednané měsíční období. 


Např. únor, březen a duben 2020. Tj. 3×400 Kč.
Toto období je také přesně uvedeno na faktuře.
Služba správy Vaší  schránky začne např. od 1. února a skončí 30. dubna 2020.
Službu si můžete kdykoliv prodloužit.

Smlouva je postavena, tak, že služba je poskytována pouze za období, které máte zaplacené.
Můžete tedy kdykoliv se službou začít a kdykoliv se službou skončit, a po té třeba po čase opět začít. 

V případě dotazů nás kontaktujte.