O službě

Váš nový trvalý pobyt.



Kdo službu poskytuje?

Službu Trvalý-pobyt.Cz poskytuje společnost Přívozní s. r. o. se sídlem Přívozní 1045/2, 170 00 Praha 7.
Společnost Přívozní s. r. o. Vám po úhradě poplatku vydá potvrzení „Souhlas s trvalým pobytem“ na adrese své nemovitosti.
Nemovitost je v katastru nemovitostí evidována jako bytový dům s číslem popisným.
Ve veřejné části domu je umístěn panel schránek, kde Vám přiřadíme vlastní poštovní schránku.
Souhlas s trvalým pobytem poskytujeme na reálné adrese v bytovém domě.

Pro koho je služba určena?

Služba je určena pouze pro občany České republiky.
Není určena pro cizince.

Proč bych měl(a) využít Vaší služby?
Možná řešíte některou z uvedených životních situací:

* Potřebujete trvalý pobyt v Praze na území České republiky?
* Váš pronajímatel Vám nechce dát souhlas k trvalému pobytu?

* Rodiče Vám chtějí zrušit souhlas s trvalým pobytem v jejich nemovitosti?
* Hrozí Vám návštěva exekutora a nechcete, aby byl ohrožen majetek Vašich blízkých?
* Prodali jste nemovitost ve které máte trvalý pobyt a řešíte kam se přihlásit?
* Chcete mít přehled o došlé korespondenci na e-mail nebo SMS?
* Chcete být kontaktní vůči úřadům a jiným osobám?
* Máte adresu na městském úřadě a již pro Vás tento stav není přijatelný?
* Hledáte místo podnikání pro fyzickou osobu OSVČ?
* Potřebujete změnit trvalý pobyt z Městského úřadu kvůli podnikání a nebo úřadům a bankám?
* Chcete mít možnost získat na své vozidlo pražskou SPZ?
* Řešíte možnost přihlásit své dítě do školky v Praze 7?

Na jak dlouho je služba poskytována?

Souhlas s trvalým pobytem vydáváme na dobu určitou 1 rok nebo 10 let.
Po celou dobu máte v domě vlastní poštovní schránku.

Podepisuje se nájemní smlouva?

Společnost Přívozní s. r. o. vydává pouze potvrzení „Souhlas s trvalým pobytem“ na dobu určitou 1 rok nebo 10 let od/do.
Souhlas s trvalým pobytem je notářsky ověřen, včetně všech nutných příloh pro Městský úřad Praha 7.

Nájemní smlouva není třeba.

Potřebujete vědět více?
Podívejte se na Otázky a odpovědi.

Kontaktujte nás:
T: 246 086 426
M: 603 842 817
E-mail:
e-mail_kontakt_privozni

 

O B J E D N A T    T R V A L Ý    P O B Y T

15 Responses

  1. Simona napsal:

    Dobrý den přeji, chtěla bych se prosím zeptat, kolik stojí vámi poskytovaná služba?

    Děkuji Simona

  2. admin napsal:

    Dobrý den,
    souhlas s trvalým pobytem pro dospělou osobu na 10 let vydáváme za poplatek 12100Kč nebo na 1rok za 6050Kč.
    Pokud máte děti, tak se cena odvíjí podle jejich stáří.
    Souhlas pro dítě se vydává pouze se souhlasem zákonného zástupce.
    Detailnější ceník naleznete zde: http://www.trvaly-pobyt.cz/wp-content/uploads/2015/03/cenik_TP_2015.pdf
    Poked by jute potřebovala více informací, zavolejte 246 086 426.

    Děkuji

    Karel Petýrek

  3. Jan Votýpka napsal:

    Za tuto „službu“ by vás měli pozavírat a poslat makat někam do dolů.

  4. admin napsal:

    Omlouvám se, že reaguji pozdě na tento příspěvek. Zřejmě jste si ale spletl adresáty Vašeho příspěvku. Asi reagujete na to kolik osob je hlášeno na Městských úřadech a platíme to bohužel všichni z našich daní. Téměř více než 200tisíc lidí.

  5. Petr Sokola napsal:

    Dobrý den.Kolik se ještě platí ročne poplatek za odvoz popelnic?Děkuji Sokola.

  6. Tomáš napsal:

    Zdravím,jsem OSVČ,již deset let mám trvalé bydliště u bývalé přitelkyně,kde stejnou dobu nežiji.Hrozí mi exekuce,tak bych rád změnil trvalý pobyt,abych ji uchránil před starostma,ale zas nechci,aby jste ty starosti měli vy,je možné se u vás nahlásit trvalý pobyt??

  7. Petra Valentova napsal:

    dobry den koukala jsem na cenik a nako tomu nerozumim tak se chci zeptat kolik bych platila kdyz bych si zadala na 10let mam 4 deti do 5 let.detjuju

  8. admin napsal:

    Dobrý den,
    Jeden dospělí = 12 100Kč
    4xdítě 5let (u nas do 14let)= 4 x 484 Kč = 1 936 Kč
    Celkem: 12 100 Kč + 1936 Kč = 14 036 Kč

    Kdyžtak zavolejte 246 086 426.
    Děkujeme

  9. Vladimír M. napsal:

    Nezlobte se na mě, ale pan V. má pravdu.
    Napsal to sice hruběji, ale správně. Sociální systém tohoto českého státu dal porodit takovým infantilním disociálům jako jste vy, kteří parazitují na lidech v těžkých životních situacích a ty vytvořil také obecní úřad. O tom všem víte úplný (slušně) nic. A zákony to dovolují. Já bych vás dal rovnou k soudu a v tom bordelu bych to možná i prohrál…

  10. admin napsal:

    Dobrý den pane Vladimíre M.,
    na rovinu, nám se nelíbí negativní přístup takových lidí jako jste Vy, kteří hned souhlasí s někým kdo někoho dává do dolů.
    Z mého pohledu není nic na naší službě co by působilo komukoliv potíže, ba naopak.
    Lidé v ČR jsou od 17. 11. 1989 svobodní a věřím, že se svobodně také rozhodují.
    Ano, neděláme to zadarmo.
    U nás totiž získáte až na 10 let poštovní schránku v domě za průměrnou cenu 100 Kč včetně DPH na měsíc. To není mnoho.
    Možná by jste se mohl u nás zastavit a my Vám ukážeme jak služba funguje, její výhody a zároveň nám také můžete vysvětlit co to je “infantilní disociál”, moc by nás to zajímalo.

    Děkuji

    Karel Petýrek

  11. josef carda napsal:

    Dobrý den, kolik by stála změna bydliště na půl roku? Carda

  12. admin napsal:

    Dobrý den,
    cena je 6050 Kč vč. DPH pro dospělou osobu.
    Souhlas je vydáván na dobu 12 ti měsíců.
    Na kratší dobu souhlas nevydáváme.

    S pozdravem

    Karel Petýrek

  13. admin napsal:

    Dobrý den,
    na Váš dotaz – poplatek za popelnici.

    Rovina první:
    – My jako majitel nemovitosti platíme za své nájemce vyměřený poplatek podle počtu bytů a obyvatel v nich. Za odvoz odpadu za své nájemce platíme dle vyhlášky.

    Rovina druhá:
    – Poskytování trvalého pobytu ovšem není z našeho pohledu uzavírání nájemní smlouvy, ale pouze vydání termínovaného souhlasu s trvalým pobytem v naší nemovitosti. My za tyto osoby poplatky neodvádíme a z toho vyplývá, že ohlašovací povinnost je na každém občanovi zvlášť. Poplatek v minimální výši dle aktuální vyhlášky Prahy je při svozu nádoby 1x za 14dní=86 Kč měsíčně.

    S pozdravem

    Karel Petýrek

  14. tomas napsal:

    Dobry den jak rychle se da tahle akce uskutecnit

  15. admin napsal:

    Dobrý den,
    po vyplnění objednávky doklady připravíme do druhého pracovního dne.
    Doklady Vám musíme úředně ověřit.

    S pozdravem

    Karel Petýrek

Napsat komentář